DOLAR 32,1895 0.17%
EURO 34,9979 0.07%
ALTIN 2.435,970,29
BITCOIN 2189259-1.33849%
Kocaeli
18°

HAFİF YAĞMUR

06:46

SABAHA KALAN SÜRE

İzmit Belediyesi Mali Hizmetler Personeli istihdam edecek

İzmit Belediyesi Mali Hizmetler Personeli istihdam edecek

İzmit Belediyesi iştiraki BEKAŞ bünyesinde geçici süreli ( 5 Ay 29 Gün ) istihdam edilmek üzere, “Mali Hizmetler Personeli’’ alımı yapılacak.

ABONE OL
20 Aralık 2024 20:41
İzmit Belediyesi Mali Hizmetler Personeli istihdam edecek
0

BEĞENDİM

ABONE OL
İzmit Belediyesi tarafından ( 5 Ay 29 Gün ) istihdam edilmek üzere, “Mali Hizmetler Personeli’’ alımı yapılacak. İlanla ilgili yapılan açıklamada, “Kurumumuz bünyesinde görev alabilecek, aşağıdaki niteliklere sahip “gülümseyen” ve “İzmit’ İ Çok Seven” çalışma arkadaşları arıyoruz.
Personel alımı için müracaatlar 19/12/2024 – 24/12/2024 tarihleri arasında kariyer.izmit.bel.tr adresine online olarak yapılacak olup, tüm kriterlerin eksiksiz olarak doldurulması gerekmektedir” ifadeleri kullanıldı.
MÜRACAAT KOŞULLARI
·T.C. vatandaşı olmak;
·Üniversitelerin işletme, iktisat, maliye, muhasebe, uluslararası ticaret, kamu yönetimi, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri bölümlerinden (lisans) mezunu olmak,
·Mali Hizmetler Personeli Alım İlanına müracaat etmiş olmak,
·Gerçekleşecek olan yazılı sınavda Muhasebe, Kamu Maliyesi, İşletme alanlarından ve 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunundan sorular sorulacaktır.
·35 yaşını aşmamış olmak,
·Tercihen alanında en az 2 yıl deneyim sahibi olmak,
·Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak,
·Adli Sicil Kaydı bulunmamak,
·MS Office programlarını iyi derecede kullanabilmek,
·Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip,
·İnsan ilişkileri güçlü, iletişimi kuvvetli ve sonuç odaklı olmak,
·Takım çalışmasına yatkın, titiz, çalışkan, sorumluluk sahibi,
· Kocaeli sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak, (İzmit ilçesi tercih sebebidir.)
· Emekli olmamak,
· Kamu haklarından mahrum olmamak,
· Daha önce çalıştığı işyerlerinden disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmamış olmak,
· Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek zihinsel / bedensel engeli veya sağlık problemi, kronik rahatsızlığı bulunmamak,
BAŞVURUDA EKLENECEK BELGELER:
· İkametgâh
· Adli sicil kaydı
· Diploma veya mezuniyet belgesi
· Askerlik durum belgesi
ÖNEMLİ BİLGİ
·Başvurular bilgisayar üzerinden kariyer.izmit.bel.tr adresine yapılacak olup yukarıda belirtilen belgeler eklenecektir.
·Başvuruda istenilen bilgi ve belgeleri eksik yükleyen adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.
NOT: İstihdam Birimi iletişim:0262 318 00 00 (Dahili:2445/2446/2447/2448) / 0262 318 02 41

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.